Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
O CENTENARIO É DO CELTISMO
53,601 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Asesor del Obrero2 yıl önce
A imaxe do centenario que se lembrará dentro de 💯 anos. 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 SEMPRE CELTA!! 💙 VIVA O CELTISMO💙

Alex Hermida González 🇵🇸🇵🇸🇵🇸2 yıl önce
Canta dignidade

David Galiza 🇵🇸🇵🇸2 yıl önce
Enormes!!!! O meu máis sinceiro aplauso a eses que quedaron.

Jesús2 yıl önce
Pero que é ésta marabilla?😍

Estoyconflow2 yıl önce
@morrazzo Nós somos ó celtismo!!!

MR🫒🍾😷🐼🐠2 yıl önce
Iso si que é emoción.

Piter Rccv 🔻2 yıl önce
@morrazzo E eu a 500 km 😭

robandotutiempo2 yıl önce
Grandes!!! 🩵

IMF2 yıl önce
Brutal!!!😍😍😍

Antonpilloo2 yıl önce
@xabireverter 🔜🔜🔜



