Loading video...
Video Failed to Load
O değil de baba ne topçuydu ya.
409,294 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

LORENZO1 year ago
ÜSTÜN ALMAN TEKLONOJİSİ

Legal High1 year ago
And no, it’s not Santa Claus 🎅🏼 👀

Mui cruyff1 year ago
Üstün alman teknolojisi.. Mustafa Denizli hocamın hediyesi..

🦅sinansah 🦅🇹🇷1 year ago
Schalke ile maça çıkıp oynayıp gelip imza atıp bir ya da iki gün sonra sahaya çıkmıştı. Böylesini hiç görmemiştim . Çok başka bir oyuncuydu.

Beşiktaşlı1 year ago
En iyi yarı dönem transferlerinden biri olabilir.

Birol1 year ago
bugün oynasa ''çöp. yana, arkaya pas dışında bişey yapmıyor''

Maduva1 year ago
Ankaragücüne deplasmanda attığı gol vardı topu göremedik

Erman1 year ago
o da çok iyidir

Schappo Mehmet1 year ago
Benim izlediğim en iyi orta sahalar; Atiba,Ernest, federico Ghiunti, sosa

Hür General 🦅1 year ago
Ertesi haftasa fenere üç atmıştık. Golcülerimiz iyi performans veremedi sene başında çok puan kaybettik
Related Videos
0:20
Sensitive content
baba ne diyorsun ya
pink tony 🇨🇴
102,224 views • 10 months ago
