Loading video...
Video Failed to Load
O kapı kapandı! #UzakŞehir
15,086 views • 11 months ago •via X (Twitter)
10 Comments

Umarım yeni sezonda artık gerçekten kapanır zorlama senaryonuz yordu gerçekçiliği bile yok mine kendi hasta kızını ortada brakmş arayp sormams bir anne ama ortada kaldim diyeblyor bir anda Vahiy yoluyla hamile kalmasından bahsetmiyorum bile dizinin kalitesini daha fazla dusurmeyn

O kapı herkeste kapandı da bi yapımla senarist kapatamadı karakterin dizideki ömrünün bittiğinin ,uzatmaları oynadığını ne zaman fark eder bilmiyorum reytingler düşünce sanırım ?

Yeni sezonda umarım bu kapı gerçekten kapanır çünkü ikinci sezonda çifti mine çatışması içinde görmek istemiyorum. Çok tekrara düşer dizi

Mavi top kapı kapanmamış olurmu yeni sezonda bizimle veliaht doğurucak çok ayıp

Cihan kapattı da senarist o kapıyı kapatamadı. 6 senedir giremediği konağa Alya gelince bebeği bilet olarak kullanıp girmeye çalışıyor. Zorlama bir karaktet

Bu mineyi oynayan ablamın bu diziye katkısı ne ? Bu kadın bu diziye yakışmıyor bu kadın bu hikaye ile ne alaka bu dizinin konusu başkayken biz niye ısrarla bu ablayı izliyoruz kadına sırf sahne yazılmak için kadın saçma ,mantıksız ,alakasız yerlerde beliriyor aniden🤦🏼♀️

yeni sezon da O kapı kapansın o bebek düşmüş olsun artık bı zahmet yeter artık mine ve özellikle o karnındaki bebeği düşürün çiftimizin arasından yok edin @Uzaksehirdizi @KanalD @ayna_yapim

بتروجوا بمينا يعني كده تحمسونا ولا تسدوا نفسنا💆♀️💆♀️

O kapı hiç açılmadı, hiç istenmedi, hiç düşünülmedi, zorlamayın artık. O kapı hep Alya'ya ait. Boşuna mı yıktırdınız, yaktırdınız. O kapı sadece Alya'nın. YETER.

Hacı Leyleyi görende sinir oluram🤦♀️🤦♀️

