Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
" O olmasaydı , olmazdı 🤍 " #AfRam
Комментарии: 2

Gurbet İsnas2 лет назад
@1myqueenn Allah'ım çok guzeller çok masallah çok özledim seyferimi ben yaa 🥹🥹🥹🥹❤️❤️💞💞💞💞💙💙💙

dipsiz kuyu2 лет назад
Allah'ın bayilcam o Mert Ramazan Demir demesi
Похожие видео
0:48
Sensitive content
Olmasaydı olmazdı böyle bir rezillik!
Özgür-Der Gençliği
103,579 просмотров • 7 месяцев назад
0:22
Sensitive content
#afram : “bilir o beni…”🤍
naz
83,321 просмотров • 2 лет назад
Harbiden Atatürk olmasaydı Ece Üner gibi tipler olmazdı…
fetih-1453 🇹🇷
17,724 просмотров • 2 лет назад
