正在加载视频...
视频加载失败
O sahne! 😳
10 条评论

nur2 年前
Bir acının bir hatanın bir insanı nasıl yok ettiğini o kadar güzel anlatmış ki film. Şu sahnede gözümden dökülen yaşların farkında değildim. Muhteşem ötesi bir film.

muhammed2 年前
ve bu da diğer sahne: bomboşum artık, hiçbir şey kalmadı.

Ahmet #Hedef252 年前
Yaşamın Kıyısında filmin adı gibi agır filim.

𝙳 🧱2 年前
Bazı filmler izlenmemeli, bu da o filmlerden birisi. Film bittikten sonra günlerce süren o boşluk hissini hala unutamıyorum.

BorsaBooster2 年前
Çok ağırdı bu sahne, yumruk gibi oturuyor insanın göğsüne

Zera2 年前
Manchester by the sea

irem2 年前
Belirli aralıklarla bu videoyu beğeniyorum

Mehmet KURTDAĞI2 年前
Hangi film ?

Nilsu2 年前
Klasik müzik olmasaydı napardık

Moses Green2 年前
Alkolün haram olmasındaki hikmet diye de yorumlanabilir
