Sensitive content

This media may contain sensitive content.

Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

o yasta olmek istedik

183,646 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von omputoloji
omputolojivor 2 Jahren

Bu maçta içimde o kadar kötü bir his vardı ki maç 2-0 olunca içimdeki o kötü his gerçekleşmesin diye uyumaya gitmiştim. Yaş 10-11. Sabah bi uyandım babam 3-2 yenildik dedi. Yaşım o cümleden sonra 45 falan oldu…

Profilbild von mrtynk
mrtynkvor 2 Jahren

Milan Baros Çok büyük golcüydü çok

Profilbild von Efsane 90's 2000's
Efsane 90's 2000'svor 2 Jahren

Ya fernando meira yada nonda satilacakti yönetim Meiradan yana hakkını kullandı bu maça kewell stoper çıkmıştı Baros 11 de başlamıştı olic iki gol atmıştı kahreden gece bu sezonun finali Kadıköy'de idi

Profilbild von Samet
Sametvor 2 Jahren

İcardi’yi neden bu kadar çok sevdiğimizi daha iyi anladım. Çünkü sakatlanmamış Milan Baros’un hissini veriyor. Ceza alanında aynı tehlike, aynı besteler, aynı goller….

Profilbild von Efsane 90's 2000's
Efsane 90's 2000'svor 2 Jahren

De sanctis en kötü maçını oynamıştı ayrıca ilk maç 1 1 bitmişti Almanya da Ayhan Akman atmıştı dün gibi

Profilbild von Sıddık Bekir
Sıddık Bekirvor 2 Jahren

Aynen kardeşim ama o tarih yine yazılacak inş.

Profilbild von Kksl
Kkslvor 2 Jahren

Skibbe gönderilmeseydi UEFA’yı alırdık

Profilbild von Ahmetgs
Ahmetgsvor 2 Jahren

@Aslnmhmt abi 🥹

Profilbild von Eren
Erenvor 2 Jahren

Formalar çok güzel lan

Profilbild von emîrxan
emîrxanvor 2 Jahren

formaya bak be🥵❤️‍🔥

Ähnliche Videos

Bu yasta fan hesabi actiracaklar bana amk
0:30

Sensitive content

Bu yasta fan hesabi actiracaklar bana amk

toşko

3,711,027 Aufrufe • vor 2 Jahren