Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
o yasta olmek istedik
183,646 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Bu maçta içimde o kadar kötü bir his vardı ki maç 2-0 olunca içimdeki o kötü his gerçekleşmesin diye uyumaya gitmiştim. Yaş 10-11. Sabah bi uyandım babam 3-2 yenildik dedi. Yaşım o cümleden sonra 45 falan oldu…

Milan Baros Çok büyük golcüydü çok

Ya fernando meira yada nonda satilacakti yönetim Meiradan yana hakkını kullandı bu maça kewell stoper çıkmıştı Baros 11 de başlamıştı olic iki gol atmıştı kahreden gece bu sezonun finali Kadıköy'de idi

İcardi’yi neden bu kadar çok sevdiğimizi daha iyi anladım. Çünkü sakatlanmamış Milan Baros’un hissini veriyor. Ceza alanında aynı tehlike, aynı besteler, aynı goller….

De sanctis en kötü maçını oynamıştı ayrıca ilk maç 1 1 bitmişti Almanya da Ayhan Akman atmıştı dün gibi

Aynen kardeşim ama o tarih yine yazılacak inş.

Skibbe gönderilmeseydi UEFA’yı alırdık

@Aslnmhmt abi 🥹

Formalar çok güzel lan

formaya bak be🥵❤️🔥
Ähnliche Videos
Sensitive content
Şöyle eğlenceli aksiyonlu bir aşk istedik çok mu şey istedik
no context avrupa avrupa
559,378 Aufrufe • vor 1 Jahr
