正在加载视频...

视频加载失败

Och där var det slut. Søren øut. 🫡

103,240 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

6 条评论

Mathilda 的头像
Mathilda1 年前

Prata inte med mig på obestämd tid.

Mathis 的头像
Mathis1 年前

gråter absolut inte

CE 的头像
CE1 年前

Då var officiellt samtliga på min favorittavla borta...

Capo 的头像
Capo1 年前

Helt ärligt, Sören har 1 eller två år kvar i sig. Supersub.

Harnis⭐️⭐️ 的头像
Harnis⭐️⭐️1 年前

🎵 Vi älskar Søren Rieks allez allez 🎵

Korpral Krakow ⭐️⭐️ 的头像
Korpral Krakow ⭐️⭐️1 年前

Vilken fantastisk hjälte! För alltid i mitt fotbollshjärta. ❤️

相关视频

SYND & SKAM Landet där du växte upp en gång för länge sen minns du det? Säg minns du hur det var? Vi hade våra svårigheter, vi som alla andra men på det hela taget var det ganska bra Du gäspade och blundade och när du titta' upp igen var allting så förändrat på gatan där du bor Du vågar inte säga det, men du viskar för dig själv: varje gång du böjer dig och knyter dina skor Det här är synd och skam synd och skam... Det skjuts och sprängs och rånas och det är tjugofyra sju bilar fattar eld helt av sig självt I DN skriver dom om Trump och hotet mot demokratin den kokta grodan är snart helt förvälld Och SVT dom åker ut till platser där det smällt och frågar dom som bor där hur det känns? Vi trodde det var smällare och att det inte kunde hända här Spränga dagisbarn? Hur kan man ens? Hur är stämningen på platsen där Magda stod och stammade, där Mikael Janicki sköts ihjäl? Platsen där hans son blev av med allt och från sin pappa – fick ta ett lika hastigt som brutalt farväl Hur mår dom unga killar som hamnade så snett? vad har dom varit med om vilka trauman bär dom på? Vi borde sett dom tidigare, på BB allra helst vi svek dem redan innan dom var födda... åh... Det är synd och skam synd och skam Det vi gjort med det vi fick hur vi förvaltade vår lott och arvedel hur vi har kastat bort, hur vi har farit fram är synd och skam… I förra veckan sprängde dom i huset här intill femtio fönsterrutor blåstes ut Vid ICA där jag brukar handla sköt en barnsoldat på 13 år från Mali Kalasjnikovsalut Och statsministern stod i Aktuellt och sa att nu minsann är gränsen nådd om ni frågar mej Något måste göras snart det här är inte acceptabelt, att skjuta ner gravida är inte alls okej Och Göran Greider har ett Jimmiemoment i det tysta när han står och väljer lösviktsgodis helt i godan ro Plötsligt är det nån som skriker "Allahu Akbar!" strax intill, upp till kamp på arabiska blir… boom! På Götaplatsen demonsterar man mot judarna och skriker: “Ut med packet! Död åt Israel!" Fast Nike och Cecilia tar inte avstånd från det där de ler och säger hejdå och gokväll Och alla är vi barn i den stora Bullerbyn Ey, kompis titta inte på mig så Jag är femton år jag lovar jag har röntgat mina handleder inte bara en gång utan två… ah, du skulle aldrig förstå Vart tog ni vägen Annie Lööf, Reinfeldt och Löfven? Säg mig hur fördriver ni er tid? Jaså, åker runt och föreläser om ledarskap och värdegrund? Och fakturerar Svenskt Näringsliv? Hur sover ni om natten? Jaså, utmärkt tack som frågar ni ångrar ingenting, det var väl bra Pengarna på banken och så lite Sommarprat ...och Teslan den går bra? Helga Stenmark, Fredrik Andersson, Ebba Åkerlund Andreas Danman och Karolin Hakim, Kjäll Gustavsson, Yuusuf Warsame, glöm inte Adriana Wilma, Luna, Saga, Tommie Lindh Ni var på fel plats vid fel tillfälle – tänka sig på fel plats i sitt eget land Ni får trösta er med Morgans ord statistiskt sett så var ju risken liten men det blir sådär ibland... ...och det är synd och skam…

JensGanman

17,743 次观看 • 1 年前

Att stå där och höra mitt namn från scen, att bli tackad av människor som lever med något jag bara kan ana, det gör något med en. Det var inte bara ett tack. Det var äkta. Och det gick rakt in. Jag tänker på allt de har lämnat bakom sig. Hem, familj, ett helt liv, allt de förlorat. Och ändå står de där, med en styrka och värdighet som är svår att ta på. Inga krav. Ingen bitterhet. Bara en vilja att fortsätta kämpa för det som återstår, friheten. Men det stannar inte där. Samtidigt som vi stod där, i tryggheten, tänkte jag på vad som händer samtidigt. Människor i Iran fortsätter att förlora allt. Regimen slaktar sitt eget folk. Den fängslar, torterar och förgör dem som vågar säga ifrån. Fler familjer slås sönder. Fler liv går förlorade. Det är inte historia. Det pågår nu. Och det är där någonstans det brister för mig. Att få ett tack mitt i allt det känns nästan fel. Inte för att det inte betyder något, utan för att det kommer från människor som fortfarande lever i det. Som fortfarande betalar priset, varje dag. Det gör något med mig som är svårt att sätta ord på. Jag stod där och försökte hålla ihop det. Men sanningen är att det inte riktigt gick. Det här är inget man bara tar emot och går vidare från. Ni är lejon. Ni är kungar. Det finns inget vackrare än er styrka. Ni kämpar inte bara för ert land. Ni försvarar något större än så. Något som angår oss alla. Därför får ni inte sluta. Ni måste fortsätta. Ni fanns redan i mitt hjärta. Nu känns det på ett helt annat sätt. <3 #javidshah #KingRezaPahlavi‌

salle

44,502 次观看 • 2 个月前