Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Odio Ibiza.
20,914 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Jaume1 yıl önce
tot i que sigui en castellà per la ironia, fot bastanta vergonya que no ho facis en català...

Tomás Cadito (que som curtet)1 yıl önce
És vera. Eivissa és lletja i no fa visitera i molt manco comprera. Si no sou eivissencs ni hi aneu ni compreu pisos ni cases, que és tot molt lleig i sa gent és dolentona! Fuig! Fuuuuig!

Piterbanne1 yıl önce
¿Puedes hacer un video similar de Sevilla, por favor?

David Isasi1 yıl önce
😂 Eres el mejor.

𝖋𝖎𝖓𝖌𝖔𝖓19821 yıl önce
I per arreglar-ho, Iberia t'ha anul·lat el vol. Experiència genial! 🤣

Jububru1 yıl önce
Eres lamentable Angel

SaPapallona 🦋🫶🩷🛵🪽1 yıl önce
Gracis🦋🫶

Paco Felipe1 yıl önce
Geni

Miki1 yıl önce
Que es quedin la illa tots els "autotonos"...

Daniel Jose Mañas1 yıl önce
I sí cola, cola 🤣🤣🤣🤣🙋
