Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
ODTÜ'de eylemciler andımızı okudu.
28,463 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

Mutlu1 yıl önce
Ulke fabrika ayarlarina donse keske andimiz geri gelse

Shawn Hartje1 yıl önce
A laugh-out-loud journey through '90s culture. Free in Kindle Unlimited

Beşiktaşdelisi1 yıl önce
İyi ki varsınız Ne mutlu Türküm diyene 🇹🇷

Kızagan1 yıl önce
Nasıl kardeşim odtülüler terörist değil miydi

firethefred1 yıl önce
Ne alaka aq

ŞARK FATİHİ1 yıl önce
Elbet içlerinde vatan severi var varolsunlar 🇹🇷

instgram kullanicisi1 yıl önce
Size DM’den ulaştım bakar mısınız

Mine Malkoçoğlu1 yıl önce
Hahahahaha eylemciler Türkçü ama eylemi başlatanlar hırtçı, bu ne yaman çelişkidir.

Victor Osimhen 🇳🇬 #451 yıl önce
Gurur duyuyoruz Türk Evlatları demeye.
