正在加载视频...
视频加载失败
Off we go! 🇩🇪
6 条评论

Auke de Graaf1 年前
Waarom niet met de trein? Kan me nog goed herinneren dat dit gedaan werd met de uitwedstrijd tegen Lille onder Ten Hag. Ondanks dat Frankfurt een stuk verder is dan Rijsel is dit toch ook een betere optie dan het vliegtuig

Solar Heavy1 年前
We're Flying out now

Faocrates1 年前
All the best! ⚽🙏😍

peter beeks1 年前
De selectie vliegt dus met TUI?

walter@z🎗1 年前
Kijk Brobbs gewoon mee 👌, doe wel voorzichtig met die jongen

Niels Simons1 年前
Goeie reis en morgen 0-3 winnen boys!

