Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

52,504 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

6 Kommentare

Profilbild von Auke de Graaf
Auke de Graafvor 1 Jahr

Waarom niet met de trein? Kan me nog goed herinneren dat dit gedaan werd met de uitwedstrijd tegen Lille onder Ten Hag. Ondanks dat Frankfurt een stuk verder is dan Rijsel is dit toch ook een betere optie dan het vliegtuig

Profilbild von Solar Heavy
Solar Heavyvor 1 Jahr

We're Flying out now

Profilbild von Faocrates
Faocratesvor 1 Jahr

All the best! ⚽🙏😍

Profilbild von peter beeks
peter beeksvor 1 Jahr

De selectie vliegt dus met TUI?

Profilbild von walter@z🎗
walter@z🎗vor 1 Jahr

Kijk Brobbs gewoon mee 👌, doe wel voorzichtig met die jongen

Profilbild von Niels Simons
Niels Simonsvor 1 Jahr

Goeie reis en morgen 0-3 winnen boys!

Ähnliche Videos