Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Off we go! 🇩🇪
52,504 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
6 Kommentare

Auke de Graafvor 1 Jahr
Waarom niet met de trein? Kan me nog goed herinneren dat dit gedaan werd met de uitwedstrijd tegen Lille onder Ten Hag. Ondanks dat Frankfurt een stuk verder is dan Rijsel is dit toch ook een betere optie dan het vliegtuig

Solar Heavyvor 1 Jahr
We're Flying out now

Faocratesvor 1 Jahr
All the best! ⚽🙏😍

peter beeksvor 1 Jahr
De selectie vliegt dus met TUI?

walter@z🎗vor 1 Jahr
Kijk Brobbs gewoon mee 👌, doe wel voorzichtig met die jongen

Niels Simonsvor 1 Jahr
Goeie reis en morgen 0-3 winnen boys!

