Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Off we go! ๐Ÿ‡ฉ๐Ÿ‡ช

52,504 views โ€ข 1 year ago โ€ขvia X (Twitter)

6 Comments

Auke de Graaf's profile picture
Auke de Graaf1 year ago

Waarom niet met de trein? Kan me nog goed herinneren dat dit gedaan werd met de uitwedstrijd tegen Lille onder Ten Hag. Ondanks dat Frankfurt een stuk verder is dan Rijsel is dit toch ook een betere optie dan het vliegtuig

Solar Heavy's profile picture
Solar Heavy1 year ago

We're Flying out now

Faocrates's profile picture
Faocrates1 year ago

All the best! โšฝ๐Ÿ™๐Ÿ˜

peter beeks's profile picture
peter beeks1 year ago

De selectie vliegt dus met TUI?

walter@z๐ŸŽ—'s profile picture
walter@z๐ŸŽ—1 year ago

Kijk Brobbs gewoon mee ๐Ÿ‘Œ, doe wel voorzichtig met die jongen

Niels Simons's profile picture
Niels Simons1 year ago

Goeie reis en morgen 0-3 winnen boys!

Related Videos