Loading video...
Video Failed to Load
Off we go! ๐ฉ๐ช
52,504 views โข 1 year ago โขvia X (Twitter)
6 Comments

Auke de Graaf1 year ago
Waarom niet met de trein? Kan me nog goed herinneren dat dit gedaan werd met de uitwedstrijd tegen Lille onder Ten Hag. Ondanks dat Frankfurt een stuk verder is dan Rijsel is dit toch ook een betere optie dan het vliegtuig

Solar Heavy1 year ago
We're Flying out now

Faocrates1 year ago
All the best! โฝ๐๐

peter beeks1 year ago
De selectie vliegt dus met TUI?

walter@z๐1 year ago
Kijk Brobbs gewoon mee ๐, doe wel voorzichtig met die jongen

Niels Simons1 year ago
Goeie reis en morgen 0-3 winnen boys!

