Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Off we go! 🇩🇪
52,504 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 6

Auke de Graaf1 год назад
Waarom niet met de trein? Kan me nog goed herinneren dat dit gedaan werd met de uitwedstrijd tegen Lille onder Ten Hag. Ondanks dat Frankfurt een stuk verder is dan Rijsel is dit toch ook een betere optie dan het vliegtuig

Solar Heavy1 год назад
We're Flying out now

Faocrates1 год назад
All the best! ⚽🙏😍

peter beeks1 год назад
De selectie vliegt dus met TUI?

walter@z🎗1 год назад
Kijk Brobbs gewoon mee 👌, doe wel voorzichtig met die jongen

Niels Simons1 год назад
Goeie reis en morgen 0-3 winnen boys!

