Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Off we go! 🇩🇪

52,504 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

6 Yorum

Auke de Graaf profil fotoğrafı
Auke de Graaf1 yıl önce

Waarom niet met de trein? Kan me nog goed herinneren dat dit gedaan werd met de uitwedstrijd tegen Lille onder Ten Hag. Ondanks dat Frankfurt een stuk verder is dan Rijsel is dit toch ook een betere optie dan het vliegtuig

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

We're Flying out now

Faocrates profil fotoğrafı
Faocrates1 yıl önce

All the best! ⚽🙏😍

peter beeks profil fotoğrafı
peter beeks1 yıl önce

De selectie vliegt dus met TUI?

walter@z🎗 profil fotoğrafı
walter@z🎗1 yıl önce

Kijk Brobbs gewoon mee 👌, doe wel voorzichtig met die jongen

Niels Simons profil fotoğrafı
Niels Simons1 yıl önce

Goeie reis en morgen 0-3 winnen boys!

Benzer Videolar