Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Off we go! 🇩🇪
52,504 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
6 Yorum

Auke de Graaf1 yıl önce
Waarom niet met de trein? Kan me nog goed herinneren dat dit gedaan werd met de uitwedstrijd tegen Lille onder Ten Hag. Ondanks dat Frankfurt een stuk verder is dan Rijsel is dit toch ook een betere optie dan het vliegtuig

Solar Heavy1 yıl önce
We're Flying out now

Faocrates1 yıl önce
All the best! ⚽🙏😍

peter beeks1 yıl önce
De selectie vliegt dus met TUI?

walter@z🎗1 yıl önce
Kijk Brobbs gewoon mee 👌, doe wel voorzichtig met die jongen

Niels Simons1 yıl önce
Goeie reis en morgen 0-3 winnen boys!

