Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Ofsayt gibi geldi.. #HTalksTBT
465,358 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

monsterwolde1 yıl önce
Çizgiyi niye adamdan çekmişler amk aglicam

F1 yıl önce
Faul gibi geldi

Böyle Bir Şey Olabilir Mi Ya?1 yıl önce
Çizgiyi adamdan çekmişler topu verende ofsaytta sizin kural bilginize sokayım amk ya

Boşluk1 yıl önce
Şu amatör ruhu hiç kaybetmeseydiniz keşke be htalks. Büyüdükçe kanal profesyonelleşti kurumsallaştı.

furkan1 yıl önce
Yorumlara 2-2 yaptı falan diye yazan olursa

Enes1 yıl önce
Çizgi saçma çekilmiş de ama yine de ofsayt

jesjes ikrime🗽1 yıl önce
ofsayt değil mi zaten? çizgi niye öyle saçma sapan bi yerden çekilmiş ki?

AYKUT1 yıl önce
GS 2-2 YAPTI

Yağız1 yıl önce
Bizi boyle boyle sampiyon yapmadilar :D

ᵐiraç1 yıl önce
anskm çizgiye bak :d asdfghjkladfa
Benzer Videolar
0:56
Sensitive content
İlaç gibi geldi ☺️
Made in kurdi 🎶
22,849 görüntüleme • 1 yıl önce

