Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Ofsayt gibi geldi.. #HTalksTBT

465,358 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

monsterwolde profil fotoğrafı
monsterwolde1 yıl önce

Çizgiyi niye adamdan çekmişler amk aglicam

F profil fotoğrafı
F1 yıl önce

Faul gibi geldi

Böyle Bir Şey Olabilir Mi Ya? profil fotoğrafı
Böyle Bir Şey Olabilir Mi Ya?1 yıl önce

Çizgiyi adamdan çekmişler topu verende ofsaytta sizin kural bilginize sokayım amk ya

Boşluk profil fotoğrafı
Boşluk1 yıl önce

Şu amatör ruhu hiç kaybetmeseydiniz keşke be htalks. Büyüdükçe kanal profesyonelleşti kurumsallaştı.

furkan profil fotoğrafı
furkan1 yıl önce

Yorumlara 2-2 yaptı falan diye yazan olursa

Enes profil fotoğrafı
Enes1 yıl önce

Çizgi saçma çekilmiş de ama yine de ofsayt

jesjes ikrime🗽 profil fotoğrafı
jesjes ikrime🗽1 yıl önce

ofsayt değil mi zaten? çizgi niye öyle saçma sapan bi yerden çekilmiş ki?

AYKUT profil fotoğrafı
AYKUT1 yıl önce

GS 2-2 YAPTI

Yağız profil fotoğrafı
Yağız1 yıl önce

Bizi boyle boyle sampiyon yapmadilar :D

ᵐiraç profil fotoğrafı
ᵐiraç1 yıl önce

anskm çizgiye bak :d asdfghjkladfa

Benzer Videolar

Adam gibi geldi Adam gibi gitti
0:51

Sensitive content

Adam gibi geldi Adam gibi gitti

Nuri Düz

50,010 görüntüleme • 1 yıl önce

İlaç gibi geldi ☺️
0:56

Sensitive content

İlaç gibi geldi ☺️

Made in kurdi 🎶

22,849 görüntüleme • 1 yıl önce