Loading video...
Video Failed to Load
Olacak o kadar 😂
696,195 views • 1 year ago •via X (Twitter)
9 Comments

Başkanın yanında o son lafı söyleyebilecek birileri kalsaydı bizler bu durumda olmazdık zaten

İzahı olmayan şeylerin mizahı olurmuş! Kapitalizm krizlerin kaynağıdır.

Muhalefete doğru kaymış bu da anladı demek ki gidişatı

Aslında son kata çıkıp ilgili bakanlıkların yapacağı işi kendisinin yaptığını göstersen daha iyi olurdu ama senin için iyi olmazdı 😊 mesela mülakata meb bakıyo diyor ama seçim zamanı kendi vaadiydi. Seçimden sonra kaldırılmadı.

Sonu çok başka bitebilirdi aslında

Asansörcü : Dıjj güçlerin oyunu reisim..

Olmuyor ya önceden daha komikti

Muhammed Bey biz atama bekleyen Engelli Öğretmen adayların ve sesimizi Cumhurbaşkanımıza duyurmak en büyük arzumuz sizden rica etsek bizi dile getirmeniz çok kıymetli atama haberimizi sizden duyarsak eğer sesimiz de duyulmuş olur. 🙏🌸

Asansörcü vatan haini olmadıysa iyi😂
