Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Ole, Ole, Ole..!
77,035 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
7 Kommentare

C'est lâ vié!vor 1 Jahr
Şu şarkıcı abiyi ve şarkisini hiç adam gibi kullanamadık pr, şov denen şeyden çok yoksunuz tepkilerle transfer videosunda kullanmislardi en son

brezilyalı 🇧🇷vor 1 Jahr
Tiki Taka Besiktaslada bişey yapmak laızk

Baris 🤫vor 1 Jahr
@willy_william c’est quand tu viens au stade ?😏

Rock Paper Sizzlevor 1 Jahr
🇺🇸 One Nation, under Trump, Stronger THAN EVER. Are you Trump Tough? 💪Tough T's Here:

SİZİ RAHATSIZ EDECEĞİMvor 1 Jahr
Yapmayın şunu hemen değil

Emre Buğra Öztürkvor 1 Jahr
Takım elbise giyen td ye her zaman saygım var yakışıyor adama

²³vor 1 Jahr
Willy William gibi piyasası çok olan bi adam fanatik Beşiktaşlı olmasına rağmen hiç kullanmadık


