Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Ole, Ole, Ole..!
77,035 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 7

C'est lâ vié!1 год назад
Şu şarkıcı abiyi ve şarkisini hiç adam gibi kullanamadık pr, şov denen şeyden çok yoksunuz tepkilerle transfer videosunda kullanmislardi en son

brezilyalı 🇧🇷1 год назад
Tiki Taka Besiktaslada bişey yapmak laızk

Baris 🤫1 год назад
@willy_william c’est quand tu viens au stade ?😏

Rock Paper Sizzle1 год назад
🇺🇸 One Nation, under Trump, Stronger THAN EVER. Are you Trump Tough? 💪Tough T's Here:

SİZİ RAHATSIZ EDECEĞİM1 год назад
Yapmayın şunu hemen değil

Emre Buğra Öztürk1 год назад
Takım elbise giyen td ye her zaman saygım var yakışıyor adama

²³1 год назад
Willy William gibi piyasası çok olan bi adam fanatik Beşiktaşlı olmasına rağmen hiç kullanmadık


