Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Ole, Ole, Ole..!
77,035 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
7 Yorum

C'est lâ vié!1 yıl önce
Şu şarkıcı abiyi ve şarkisini hiç adam gibi kullanamadık pr, şov denen şeyden çok yoksunuz tepkilerle transfer videosunda kullanmislardi en son

brezilyalı 🇧🇷1 yıl önce
Tiki Taka Besiktaslada bişey yapmak laızk

Baris 🤫1 yıl önce
@willy_william c’est quand tu viens au stade ?😏

Rock Paper Sizzle1 yıl önce
🇺🇸 One Nation, under Trump, Stronger THAN EVER. Are you Trump Tough? 💪Tough T's Here:

SİZİ RAHATSIZ EDECEĞİM1 yıl önce
Yapmayın şunu hemen değil

Emre Buğra Öztürk1 yıl önce
Takım elbise giyen td ye her zaman saygım var yakışıyor adama

²³1 yıl önce
Willy William gibi piyasası çok olan bi adam fanatik Beşiktaşlı olmasına rağmen hiç kullanmadık


