Loading video...
Video Failed to Load
Olkaa hyvä, 2012-2023
73,909 views • 2 years ago •via X (Twitter)
8 Comments

Tatu Virtanen2 years ago
Kiitos. Minun ja kaikkien puolesta.

Ville 🇺🇦2 years ago
🥲

Santeri Määttänen2 years ago
Nyt jäämme vain odottamaan kumpi tekee ensin comebackin Chekkonen vai AxVainio?

Leevi Mynttinen2 years ago
Simply the best

Juhani Koskinen2 years ago
Taidetta.

Saku Lepistö2 years ago
Kiitos taiteesta, sekä kiitos Ax kun sain sinut kesällä kohdata flemarilla Pizza Expressin kohdalla. Emme siis puhuneet mitään ja esitin etten tunnistaisi sinua, mutta kohtaaminen oli lämmin ja mieleenpainuva!❤️

Sampsa Hytönen2 years ago
Jos ei tästä tuu suomitwitterin historian tykätyin twiitti, niin paskaks vaan ja palamaan kaikki

La Limonata2 years ago
Pitkä taiteilija-apuraha. Aika aikaansa kutakin.
Related Videos
Kaikille teille jolla nyt hankalaa. Ruusulaulu olkaa hyvät💙🌹
Jani Kärkkäinen
17,897 views • 1 year ago
