Loading video...
Video Failed to Load
Olm gitmeyin lan kötü oldum bak şimdi
3,193,002 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Gidecekler.

demagoji bittiyse haydi Suriye'ye, gidin ülkenize topraklarımıza sahip çıkın ve bir daha böyle durumlara düşmeyin

Sende onlarla git vatansız

Almanya’da 40 senedir yaşayıp da bir tek düzgün cümle kuramayan Türkler de iyi izlesin bu videoyu

Esad'ın yer altı hapishanesini gördükten sonra bu insanların durumunu daha iyi anladım. Onlar için üzgünüm. Allah ülkemizi içerideki ve dışarıdaki düşmanlardan, hainlerden,diktatörlerden korusun. Cumhuriyetin kıymetini bilelim.

Vallahi keşke kemalistleri göndersek te bunlar kalsa En azından ekmek yedikleri kaba pislemiyorlar ,nankör değiller..

Kemalistlerin zorbalığından sizde nasibinizi aldınız hakkınızı helal edin biz de sevmeyiz onları

Türkiye, onca oyunlara rağmen ayakta duruyorsa mazlumların duaları seyasindedir.

Şaka maka dönüş tamamlandoığında Suriye'nin dörtte biri beşte biri Türkçe bilcek lan, bu müthiş birşey.

Ciddi ciddi kalsın diyenler gerçekten gerizekalısınız fatih te bodrum katı evlerin kirası 20 bin lira oldu bunlar yüzünden. Toplu taşımalarda üst üsteyiz siz kafayı mı yediniz ya
