正在加载视频...
视频加载失败
Ölmemeye çare mi var?
3 条评论

Kime göre Neye göre1 年前
Yok tâbi Ama nasıl yaşadın Nasıl öldün Münkir münafığın soyu Yaktı harap etti köyü Ölüsüne bir tas suyu Dökenin de avradını

neriman1 年前
Neyse ki, yok. En büyük eşitlik orada. Yaşasın ölüm.

Mehmet Hilmi BURKAN1 年前
Senin öleninle aynı dinden değilim elhamdülillah...



