Loading video...
Video Failed to Load
olum barça bize babanın emaneti lan
162,780 views • 1 year ago •via X (Twitter)
9 Comments

KaderMahkumu1 year ago
@cavaniii0 Bu adamı çok seviyorum amk

montana1 year ago
@cavaniii0 Çok seviyoruz çok,Lionel Messi.

svitoy1 year ago
@kivranirken @axmedlisayagi on il sonra yadıvıza düşdügijdllğ

kaliks1 year ago
@cavaniii0 babanı skim

Don Sargon1 year ago
@ece_sonmez7 ağla oxocuuu

yadicardikoper1 year ago
@cavaniii0 Formamızı hala saklarız

röya1 year ago
@cavaniii0 bir babadır bizim için

Ahmet1 year ago
@cavaniii0 aynen öyle

TheBerkayy#AliKocİstifa1 year ago
@cavaniii0 İyi gün barçalılar(ardadan dolayı Real tutanlar) olarak Barça saflarına geri dönüşümüz hayırlı olsun. (Barcelona lgbt paylaşımı yapmadığı sürece ayrılmayız artık)
