Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
ON EST CHAMPIONS!!!🏆🏆
11 Yorum

Josée Lemieux1 yıl önce
I can’t believe that the Trois-Rivières Lions are the Kelly Cup champions!!! 🤩 I’m glad a Habs-affiliated team would eventually win a championship this year!!! 😆 However, I’m disappointed regarding the song played in the background. 😢

Solar Heavy1 yıl önce
- All I Knew

Pays Québec1 yıl önce
💙🦁⚜️👍

BlazedHabsfan21🇨🇦🇬🇷1 yıl önce
LETS GOOO

Patrik Hutson1 yıl önce
LETS GOOOOO

Jeff {Loyal Habs} Boivin1 yıl önce
Bravo les boys!

Steve C. 🇨🇦1 yıl önce
Bravo 👏🏻

Anne Labrecque1 yıl önce
Bravooooo les gars 👏👏👏🦁🦁🦁

Karine Gagnon1 yıl önce
🙌🙌🙌💪💪

🇺🇸🇨🇦Nickie.Vero👊🏻1 yıl önce
Félicitations les gars !!!

OHPerry448701 yıl önce
Well done. 😪😪. Still GoFish

