Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
On his 100th appearance 💛
7 Yorum

Andrew Gwilt1 yıl önce
Well done 👏👏💛💚

CGallegos1 yıl önce
Vamos Norwich y la CTM...armen un equipo decente pa verlos en primera

𝓕𝓲𝓷𝓷 𝓣𝓻𝓾𝓭1 yıl önce
Sexy beast 😍🇨🇱

Mike1 yıl önce
The game from our, NCFC perspective was awful. No cutting edge, poor defence, nothing up top, midfield absent. Yes i know JHT has another managers team, yes i know its only halfway through the season, but we should be playing better. Immediate new CF x 2 needed plus MF and CB.

marquito1 yıl önce
🇨🇱🇨🇱🇨🇱🇨🇱🇨🇱

Carreñismo1 yıl önce
Armen un equipo decente la ctm, queremos verlo en la premier 🔥

Claudio Calcagno R.1 yıl önce
Marcelinooooooo!!! 🤍💙🤍 💛









