Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

On kelejä pidellyt.

15,428 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 12

Фото профиля asko lax
asko lax1 год назад

Eipä osaa maajalkainen edes kuvitella moista. Joskus kauan sitten Göteborgista Harwichiin lautan tanssilattiaa vähän keinutti, mutta oltiin sentään nuorina alan harrastajia, joten ei kaatuiltu. Sama fiilis tuli 1991 Pasadenassa maanjäristyksen aikaan.

Фото профиля Tommy Björklund 🇺🇦
Tommy Björklund 🇺🇦1 год назад

Kyllä maanjäristys on varmaan kovempi juttu. Täällähän ei juurikaan edes keinu, hakkaa vaan kun törmätään aaltoon.

Фото профиля Solar Heavy
Solar Heavy1 год назад

wanna hear a new song?

Фото профиля TurboRunkku
TurboRunkku1 год назад

Ei taida pahemmin täkille olla asiaa tollasessa säässä

Фото профиля Tommy Björklund 🇺🇦
Tommy Björklund 🇺🇦1 год назад

Ei ole. Jää helposti viimeiseksi visiitiksi täkillä.

Фото профиля Ellu
Ellu1 год назад

No tuulee hyvästi siellä. Täällä on kaikki vuodenajat olleet tänään. Aurinkoa ja tuulta- sadetta ja lumisadetta äsken.

Фото профиля Schultzberg👑💬🇫🇮🇺🇦
Schultzberg👑💬🇫🇮🇺🇦1 год назад

Nyt pitäis kyllä trimmata konetta vähän ylös ja vähän lisätä kaasua, jotta menee nätisti aallolta toiselle. Tolleen puoliplaanaavasti mentynä vaan kastuu kaikki. Katos.

Фото профиля Tommy Björklund 🇺🇦
Tommy Björklund 🇺🇦1 год назад

Vinkkaan tuonne brykalle.

Фото профиля Reijo Räsänen
Reijo Räsänen1 год назад

Perhana,näin sisämaan asukkaalle näyttää vatsan kääntävälle

Фото профиля Jaakko
Jaakko1 год назад

@LeenaAitonurmi Kyllä, tänään Saaremaalla tuuli niin, että "tupeet tippui" 🙄

Фото профиля M Santala 🇫🇮
M Santala 🇫🇮1 год назад

Finnlines on näemmä ajanut Gotlannin länsipuolelta mutta pitää vauhtia 21,5kn. On varmaan mukavaa kyytiä. 😃

Фото профиля Tommy Björklund 🇺🇦
Tommy Björklund 🇺🇦1 год назад

Taatusti. Laiva täynnä tyytyväisiä matkustajia.

Похожие видео