Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
On kelejä pidellyt.
15,428 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 12

Eipä osaa maajalkainen edes kuvitella moista. Joskus kauan sitten Göteborgista Harwichiin lautan tanssilattiaa vähän keinutti, mutta oltiin sentään nuorina alan harrastajia, joten ei kaatuiltu. Sama fiilis tuli 1991 Pasadenassa maanjäristyksen aikaan.

Kyllä maanjäristys on varmaan kovempi juttu. Täällähän ei juurikaan edes keinu, hakkaa vaan kun törmätään aaltoon.

wanna hear a new song?

Ei taida pahemmin täkille olla asiaa tollasessa säässä

Ei ole. Jää helposti viimeiseksi visiitiksi täkillä.

No tuulee hyvästi siellä. Täällä on kaikki vuodenajat olleet tänään. Aurinkoa ja tuulta- sadetta ja lumisadetta äsken.

Nyt pitäis kyllä trimmata konetta vähän ylös ja vähän lisätä kaasua, jotta menee nätisti aallolta toiselle. Tolleen puoliplaanaavasti mentynä vaan kastuu kaikki. Katos.

Vinkkaan tuonne brykalle.

Perhana,näin sisämaan asukkaalle näyttää vatsan kääntävälle

@LeenaAitonurmi Kyllä, tänään Saaremaalla tuuli niin, että "tupeet tippui" 🙄

Finnlines on näemmä ajanut Gotlannin länsipuolelta mutta pitää vauhtia 21,5kn. On varmaan mukavaa kyytiä. 😃

Taatusti. Laiva täynnä tyytyväisiä matkustajia.
