Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
One spot left in the derby
6 Yorum

Yanksaholic11 ay önce
He better be on the show tomorrow to announce it

Mike OxLong11 ay önce
Make it happen @MLB. Do the right thing for once!

Cameron Clark11 ay önce
The boys are running out of time to buy donkey’s as an insurance policy.. lol

Iceman1000011 ay önce
What Chapter of the book is this? Gotta be what Ch.5?

jp11 ay önce
Why did mlb announce the nl guy and then al guy but for the last spot they are announcing the nl guy after the al guy?

Skeeter Pettigrew11 ay önce
Very disrespectful.
Benzer Videolar
Come one, come all to the traffic cone derby in Wichita! 🌧️
AccuWeather
22,037 görüntüleme • 9 ay önce





