Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
ONLARI ÖZLÜYORUM…….
28,111 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 6

lizlice baylan1 год назад
Ağlıyorum bunların üstü gelmedi

Solar Heavy1 год назад
- Memories

Metehan Ryk1 год назад
2020de de böyle anlaşsalar yıkarlardı ortalığı ikisinin de performansı daha iyiydi o yıl

Nefes1 год назад
Bende bende

JULIAN SİNSİBAŞI🇹🇷🇷🇺1 год назад
köyvayvırın en ii dostluğu

BERK1 год назад
Ayyy ağlıyorumm😭😭😭
Похожие видео
0:20
Sensitive content
onları çok özlüyorum ÇOK ÖZLÜYORUM neden sahnelerini az tuttunuz yargılanacaksınız
beco
10,950 просмотров • 1 год назад
