Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
önümüzdeki maç elfsborg
455,503 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
9 Kommentare

Gökser Pirikvor 1 Jahr
iyi takımsa yeneriz. kötü takımsa yenerler. denklemimize bak aq

murat🇳🇬vor 1 Jahr
Bekle sırası var onunda önce bu

Deniz 🦇vor 1 Jahr
Sıra var koçum

Efevor 1 Jahr
ne yapcaklar acaba bize Elfsborg 3-0 öndeyken mertens 87 de çıkarken alkışlayıp Mertensss mertensss diye bağırcak mıyız bunları düşünürerek geçircem zamanımı

erdi 🦇vor 1 Jahr
Dama oynuyorlar kim kazandı acaba

RedMiltonvor 1 Jahr
Şu piçi nasıl alamadık aq

kaliksvor 1 Jahr
ergopewrjogerjopgjergjpoerojp

Kaan🇹🇷vor 1 Jahr
maalesef 6 yiyeceğimiz takım bu geçmiş olsun

gsalucardvor 1 Jahr
Duygusallığa gerek yok.. 2 sene hakkıyla görevini yaptı.. Yardımcı hocası karı kız kovalıyor instagramda, kendisi çıkmıyor mekanlardan.. hadi hocam.. emekleriniz için teşekkürler.. ayrılık vakti..

