Loading video...
Video Failed to Load
önümüzdeki maç elfsborg
455,503 views • 1 year ago •via X (Twitter)
9 Comments

Gökser Pirik1 year ago
iyi takımsa yeneriz. kötü takımsa yenerler. denklemimize bak aq

murat🇳🇬1 year ago
Bekle sırası var onunda önce bu

Deniz 🦇1 year ago
Sıra var koçum

Efe1 year ago
ne yapcaklar acaba bize Elfsborg 3-0 öndeyken mertens 87 de çıkarken alkışlayıp Mertensss mertensss diye bağırcak mıyız bunları düşünürerek geçircem zamanımı

erdi 🦇1 year ago
Dama oynuyorlar kim kazandı acaba

RedMilton1 year ago
Şu piçi nasıl alamadık aq

kaliks1 year ago
ergopewrjogerjopgjergjpoerojp

Kaan🇹🇷1 year ago
maalesef 6 yiyeceğimiz takım bu geçmiş olsun

gsalucard1 year ago
Duygusallığa gerek yok.. 2 sene hakkıyla görevini yaptı.. Yardımcı hocası karı kız kovalıyor instagramda, kendisi çıkmıyor mekanlardan.. hadi hocam.. emekleriniz için teşekkürler.. ayrılık vakti..

