Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
önümüzdeki maç elfsborg
455,503 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 9

Gökser Pirik1 год назад
iyi takımsa yeneriz. kötü takımsa yenerler. denklemimize bak aq

murat🇳🇬1 год назад
Bekle sırası var onunda önce bu

Deniz 🦇1 год назад
Sıra var koçum

Efe1 год назад
ne yapcaklar acaba bize Elfsborg 3-0 öndeyken mertens 87 de çıkarken alkışlayıp Mertensss mertensss diye bağırcak mıyız bunları düşünürerek geçircem zamanımı

erdi 🦇1 год назад
Dama oynuyorlar kim kazandı acaba

RedMilton1 год назад
Şu piçi nasıl alamadık aq

kaliks1 год назад
ergopewrjogerjopgjergjpoerojp

Kaan🇹🇷1 год назад
maalesef 6 yiyeceğimiz takım bu geçmiş olsun

gsalucard1 год назад
Duygusallığa gerek yok.. 2 sene hakkıyla görevini yaptı.. Yardımcı hocası karı kız kovalıyor instagramda, kendisi çıkmıyor mekanlardan.. hadi hocam.. emekleriniz için teşekkürler.. ayrılık vakti..

