Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
önümüzdeki maç elfsborg
455,503 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

Gökser Pirik1 yıl önce
iyi takımsa yeneriz. kötü takımsa yenerler. denklemimize bak aq

murat🇳🇬1 yıl önce
Bekle sırası var onunda önce bu

Deniz 🦇1 yıl önce
Sıra var koçum

Efe1 yıl önce
ne yapcaklar acaba bize Elfsborg 3-0 öndeyken mertens 87 de çıkarken alkışlayıp Mertensss mertensss diye bağırcak mıyız bunları düşünürerek geçircem zamanımı

erdi 🦇1 yıl önce
Dama oynuyorlar kim kazandı acaba

RedMilton1 yıl önce
Şu piçi nasıl alamadık aq

kaliks1 yıl önce
ergopewrjogerjopgjergjpoerojp

Kaan🇹🇷1 yıl önce
maalesef 6 yiyeceğimiz takım bu geçmiş olsun

gsalucard1 yıl önce
Duygusallığa gerek yok.. 2 sene hakkıyla görevini yaptı.. Yardımcı hocası karı kız kovalıyor instagramda, kendisi çıkmıyor mekanlardan.. hadi hocam.. emekleriniz için teşekkürler.. ayrılık vakti..

