Loading video...
Video Failed to Load
Onur Babacan Haklı bence 😂👏
82,573 views • 1 year ago •via X (Twitter)
11 Comments

Yazın adult otel tercih ediyoruz diye adımız çocuk sevmeyene çıktı eşim ve ben biraz kafa dinlemek için gidiyoruz onu anlayan yok 😟

Tatile çocuk sevmeye gitmiyoruz ki.

Adam çok haklı. İki insan sevişip çocuk yaptı diye cezasını biz çekmek zorunda değiliz. Sosyal hayatta, toplum içinde nasıl davranılacağını öğretemediğin çocuğunu evinde büyüt o zaman😡

Onlar çocuk falan değil, deccal. Uçakta, vapurda, otobüste, kapalı veya açık mekanlarda, insanoğluna azap vermek için varlar 🙂

Çocuk ossuruk gibidir, herkesinki kendine güzeldir

Çocukları telefonla eğiten anne/baba’lar devrindeyiz. Birşey desen bir de kalkıp sana kafa tutarlar.

Malesef

@SucVeCeza_35 Hem de çok haklı. Otobüste 6 saat çocuk işkencesi yaşadım daha yeni…

Bende çocuksuz insanların çocuk parkına gelip oturmasından şikayetçiyim bir pazarımız çocukları parka götürüyoruz yaşlılar,genç çiftler etrafta oturan insanlar hep parkta.Gelmeyin kardeşim gidin leziz leziz kahvaltı yapın.

Haklı hemde Allahu ekber dağlarının zirvesine kadar haklı.

😂👍
Related Videos
"Onur Babacan, teğmenlere yönelik saldırıların nedenini açıklıyor."
prospect
42,712 views • 1 year ago
