正在加载视频...
视频加载失败
''Orta Saha bütçemiz var''
9 条评论

Eden 🇲🇦1 年前
Hayalim Var Beklentim Yok

can1 年前
25-30 neyse çıkalım indirelim ağabeyi 3-4 sene götürür

efen!nyo🇹🇷1 年前
Gelirse iyi olur iyi bir oyuncu

Skyruss1 年前
sevdirir kendini, şeytan tüyü varrr

Samet1 年前
Kim attı lan bu ismi ortaya

Diego Lugano 💙💛1 年前
Öyle boş gündem mi var adam Bundesliga sampiyonu oldu bize kim niye koklatıyor anlamadım xhaka yı

Kuzey Vettel #seneskiyebizdeliye1 年前
Severim abimizi fifada 3 yıllık orta saha ihtiyacımı bitirmisligi var

/101 年前
Çokmu sey istiyoruz aq

⛧Kai Hiwatari #AliKoçİstifa⛧1 年前
ihtimali delirtir
