正在加载视频...
视频加载失败
Os bastidores do duelo com o Botafogo chegaram! 🎥 ➤
10 条评论

Bastidores de que???

Hakeem Jeffries cannot answer why Dems voted to oppose banning men from womens and girls sports Reporter: I wanna ask about, uh, California Governor Gavin Newsom's comments, uh, saying that Democrats were in the wrong for lying transgender athletes to compete in female and girls sports. Um, what is your response to that after Democrats had opposed the women and girls in sports? Jeffries:. I haven't ........................ seen.............. his comments................ What Democrats opposed ........................... was unleashing..................................................... Sexual predators ..................on girls ............throughout the United States of America.

Sério?

Bastidores depois de um jogo vergonhoso desse, vocês estão de brincadeira!

Vocês se perderam no personagem

Parabéns pelo empate. Porque não parabenizaram o Botafogo no post? O que essa diretoria tá mais gostando é ficar de graça com adversário...

Vcs vão entender quando que não adianta ficar postando videozinho fingindo que nada está acontecendo. O treinador ganha 3m e não trabalha A presidente deixa geral esculachar o clube e ela mesma faz isso. Tomem vergonha na cara

Tem que postar bastidores de empate, se for esperar ganhar do Botafogo fudeu

Bastidores de um empate? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH MEU RIVAL ACABOU

é incrível como vocês não tem um pingo de vergonha na cara.


