Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Oscar'ların tek bir efendisi vardır.

184,695 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

9 Kommentare

Profilbild von 🇹🇷🦅Av. Beşiktaş 🇹🇷🦅
🇹🇷🦅Av. Beşiktaş 🇹🇷🦅vor 1 Jahr

Daha iyisi gelmez , her alanda muazzam bir projeydi.

Profilbild von Hamit Ş.
Hamit Ş.vor 1 Jahr

Şu filmin avantajlarından biri de filmin önüne geçecek herhangi bir aktörün olmaması. Mesela; Brad Pitt, Tom Hanks, DiCaprio, Angelina Jolie gibi ön planda olan bir aktör oynasaydı belki bu kadar ödül almayacaktı. Odak aktörden çok filme olduğu için belki de bu kadar değerli :)

Profilbild von ToYcU
ToYcUvor 1 Jahr

nasıl gelecek ki zaten gelseydi 5.günün şafağında zaten gelirdi

Profilbild von ✠ BATUᴶᴷ
✠ BATUᴶᴷvor 1 Jahr

daha iyisinin gelmesinin imkansız olduğu..

Profilbild von Merve Taş
Merve Taşvor 1 Jahr

Bir baş yapıt: Lord Of The Rings

Profilbild von Mış Gibi
Mış Gibivor 1 Jahr

Defalarca aynı heyecanla izlediğim tek film 😊🤟

Profilbild von Umut
Umutvor 1 Jahr

Her sene en az 2 kez 6 bölümü izlerim uzatilmis versiyonlari...10 senedir böyle yapıyorum...hiç eskimiyor..aynı heyecan..

Profilbild von Gizem
Gizemvor 1 Jahr

E herhaldeeeee

Profilbild von Knight of Kydonia
Knight of Kydoniavor 1 Jahr

Öz hakiki başyapıt.

Ähnliche Videos