Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Oslo, 2024. For en gjeng 🤦🏻♂️
246,462 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Vil @oslopolitiops arrestere denne personen for å trampe på taket til en annens bil? Eller er dette oppførsel man slipper unna med nå? 🤷🏻♂️

Jævli flaut. Alt for mange utlendinger i Norge. De fleste kriminelle handlinger er utført av utlendinger. Jeg har ikke noe imot dem sånn sett fordi de fleste er greie folk, men det er alt for mange her. De som er dritsekker burde bli sendt tilbake der de kom fra.

Norwegian culture sure has changed alot after i left in the mid 1990s

Er det Nairobi?

😳 nå er det apekatt tilstander i noreg også… var vel bare et spørsmål om når…

Ingen nordmenn

Alla hu Akbar - Støres multikulturelle ukultur. Det går til helvete på FØRSTE klasse. Ikke sant @MagneBjella ?

@MagneBjella Aner ikke hvem denne Magne er, men han har visst blokkert meg 😁

Er dette virkelig fra Oslo? Jeg har ikke sett at det er dekket av noen redaktørstyrte medier

Må flire av Osloungdommen. Retarderte. Tydelig i at Norges fremtid ligger i kystnorge.

