Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Otizm neden arttı?
70,441 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
8 Kommentare

Otizm sonradan oluşan bir şey mi?

Yine ne zırvalıyorsun Alagöz? Beyaz önlüklü kasap senden daha bilimsel. En azından dana da olsa anatomi biliyor. He anlat bakalım niye artmış? Neye göre artmış? Hangi araştırmalar, hangi çalışmalar arttığını söylemiş? Neden olarak nelerden şüphelenilmiş? Anca boş goygoy.

Çok saçma bir izlenim olmuş kesinlikle katılmıyorum Evet a sosyal olunur sonradan ama onun adı otizm değil

Doğar doğmaz yapılan doz doz kimyasallar çok masum di mi doktor.

Ne alakası var bununla otizmin söylermisin bileyim..

Ne güzelde fikirler veriyor sözde baba

Lan ne boş adamsın sen bilimselliğin bırak bilimi selliği bile yok sende. Sen bu salaklıkla başka ülkede olsan o adının önündeki Dr. Ünvanını sike sike sökerlerdi.

Dr bey haklı.! Akşama kadar YouTube ve Cep telefonu ile oynayan çocuklar, gerçek yaşamdan kopuyorlar.!


