Sensitive content

This media may contain sensitive content.

Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

2,620,875 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

Budi Berlari 🐿🦉🎨🔮🧟‍♀️☔🦚🍂🔨📜's profile picture
Budi Berlari 🐿🦉🎨🔮🧟‍♀️☔🦚🍂🔨📜1 year ago

Bgst rame

Solar Heavy's profile picture
Solar Heavy1 year ago

check out this bass track

Ry's profile picture
Ry1 year ago

Voters genap be like, "Iyaaa deh, next pemilu kita cari pemimpin yg bener" Excuse me ma'am, is pemilu still in the room with us on 2029?

Renhartono's profile picture
Renhartono1 year ago

Padahal dulu beye ngerti ilmu ekonomi walaupun dia pendidikan militer. Udah ihsg merah mulu bacotnya malah ga peduli. Pasar itu sensitif sama bacotan penguasa. Ini si bowo emang twolol.

Johnmamau's profile picture
Johnmamau1 year ago

Lama2 naga 9 yg nurunin pragib, miskin mereka.. 😂🤣😂

Pramski's profile picture
Pramski1 year ago

Gw udah di titik kalo ada orang yg ngebagus-bagusin 02 di sebelah gw, mau gw tonjok

Prima プリマ 🦉's profile picture
Prima プリマ 🦉1 year ago

Jujur sekarang udah di titik hopeless dan capek promosiin FDI untuk masuk ke Indonesia, Bud. Capeknya karena ini IHSG jeblok, siapa yang mau masukin modalnya kalau yang lain pada kabur coba.

TongSate's profile picture
TongSate1 year ago

tetap semangat

DIM'S's profile picture
DIM'S1 year ago

Hebat

jays afandi's profile picture
jays afandi1 year ago

Kasih garem dulu. 😂😂😂

Related Videos

MEHMET AKİF ERSOY ll. ABDÜLHAMİD'E DEMEDİĞİNİ BIRAKMAMIŞ Kafes Arkasında ey padişah-ı âlem, düşman mısın zekâya? erbâb-ı iktidarı gördün mü saldırırsın, asrında kaldı millet üstadsız, kitabsız, havf eylerim yakında Kur’an‘ı kaldırırsın. besmele gûş eyleyen şeytan gibi, korkuyorsun ”höt” dese bir ecnebî padişahım öyle alçaksın ki sen, izzet-i nefsin Arap İzzet gibi! hamiyyet gamz eden bir pâk alın her kimde gördünse, “bu bir câni!” dedin sürdün, ya mahkum eylendin hapse. müvekkel eyleyip câsûsu her vicdana, her hisse, düşürdün milletin en kahraman evlâdını ye’se… ne mel’unsun ki rahmetler okuttun rûh-i iblis’e -“ortalık şöyle fena, böyle müzebzeb işler, ah o yıldız’daki baykuş ölüvermezse eğer, âkıbet çok kötü…” giden semerciyi, derler, bulur muyuz şimdi? ya böyle kalfa değil, basbayap muallimdi. nasıl da kadrini bilmedik, tuhaf iş: semer değilmiş o rahmetlininki devletmiş.” nasihatim sana: herzeyle iştigâli bırak; adamlığın yolu nerdense, bul da girmeye bak. adam mısın ebeddiyyen cihanda hürsün, gez; yular takıp seni bir kimsecik sürükleyemez. adam değil misin, oğlum: gönüllüsün semere; küfür savurma boyun kestiğin semercilere. çoktan beridir vardı benim bir derdim: gideyim, zâlimi ikâz edeyim, isterdim. o, bizim câmi uzaktır, gelemez, mani’ ne? giderim ben, diyerek, vardım onun cami’ine. kafes ardında hanımlar gibi saklıydı hamid, koca şevketli! hakîkat bunu etmezdim ümid. belki kırk elli bin askerle sarılmış yıldız; o silahşörler, o al fesli herifler sayısız. neye mâl olmada seyret, herifin bir namazı: sâde altmış bin adam kaldı namazsız en azı! gördüğüm maskaralık gitti de artık zoruma, dedim ki: “bunca zamandır nedir bu gizlenmek? biraz da meydana çıksan da hasbihâl etsek. adam mı, cin mi nesin? yok ne bir gören; ne eden; ya çünkü saklanıyorsun bucak bucak bizden. değil mi saklanıyorsu, demek ki: korkudasın; ya çünkü korkan adamlar, gerek ki saklansın. değil mi korkudasın var kabâhatin mutlak!” işte gördün ya, hocam, millet için lâzım olan, hoca mandal’daki iman gibi iman. titretirsin yine dünyâyı, emin ol, tir tir; hele sen şark’a o imanda beş on sine gelir. sen de bir tekmede buldun mu, nihayet, yerini, ne kılıktaysa gelen, hepsi hüviyetlerini, aynı mâhiyette aktarma ederler çabucak. sana her gün sekiz on kerre söverler mutlak. hani dillerde gezen nâmın, o hiçten şerefin? ne de sağlammış, evet, anlasın aptal halefin.” âh efendim, o ne hayvan, o nasıl merkepti! en hayır-hâhı idik, bizleri hattâ tepti. bu hayâ der, bu edeb der, verir evhâma vücud; bilmez aptal ki değil hiçbiri zâten mevcud. din, vatan, âile, millet, ebediyyet, vicdan, sonra haysiyyet-i zâtiyye, şeref, şöhret, şan, daha bir hayli hurâfâta herîf olmuş esîr. sarmısak beynine etmez ki hakâik te´sîr. böyle ankâ gibi medlûlü yok esmâya kanar; adamın sabn tükenmek değil, esmâsı yanar. kız, kadın hepsi haremlerde bütün gün mahbûs, şu telâkkîye bakın, en kötü vahşet: nâmûs! herifin sofrada şampanyası hâlâ: ayran, bâri yirminci asırdan sıkıl artık hayvan! içelim sıhhat-i sâmînize… hay hay içeriz! biz, efendim, senin uğrunda bu candan geçeriz, içelim… durmıyalım… âfiyet olsun… şerefe!.. ” sonra nevbetle, uzun boylu, söverler selefe. halefin farz edelim şimdi öbür mektepten. dalkavuklar yeni bir maske takarlar da hemen, kuşatırlar yine etrâfını âh efendim, o herif yok mu, kızıl kâfırdi: çünkü bir şey tanımaz, her ne desen münkirdi. ne edeb der, ne hayâ der, ne fâzîlet, ne vakar; geyirir leş gibi, mu´tâdı değil istiğfar: aksırır sonra, fütûr etmiyerek burnumuza… yutarız, çare ne, mümkün mü ilişmek domuza savurur balgamı ta alnımızın ortasına, tükürürmüş gibi taşlıktaki tükrük tasına! âhiret fıkri yularmış,yakışırmış eşşeğe; hiç kanar mıymış adam böyle beyinsizce şeye hele ahlâka sanlmak ne demekmiş hâlâ çekilir miymiş, efendim, gece gündüz bu belâ zevki hakmış adamın, başkası hep bâtılmış… çok tuhafmış bunu insanlar için anlamayış!.. ah, efendim, daha söylenmeyecek işler var…

Sakalar İskitler(Gizlenen Eski Anadolu Halkı)

124,007 views • 2 years ago

SCOUPS ENDING MENT AT CARATLAND ❤️ 🍒: pertama-tama, terima kasih untuk caratdeul yang sudah datang selama 2 hari ini. Aku datang ke Pledis saat berumur 16 tahun, dan sekarang aku sudah berumur 32 tahun. Aku menghabiskan setengah hidupku di Pledis. Aku merasa kalau aku memiliki sifat kompetitif. Pada saat masa trainee, aku berusaha keras bertahan selama masa trainee untuk bisa menang dari yang lain. Setelah debut, saat aku melihat senior-senior yang populer, aku ingin bisa tampil di panggung yang lebih besar dan membuka jalan lebih banyak lagi. Tapi, aku tidak tahu pastinya sejak kapan, tapi sejak saat itu, dibandingkan rasa kompetitif, aku merasa senang untuk bisa berdiri di panggung dan tampil bersama para member. Kemudian sembari aku melakukan aktivitas, aku banyak berpikir bagaimana aku bisa membayar kembali cinta yang sudah caratdeul berikan. Semua alasannya karena para member memberikan cinta kepadaku, terlebih aku merasa cinta yang diberikan Carats paling besar. Aku ingin mengucapkan terima kasih kepada para member dan Carats. Ah rasanya aku ingin nangis..... Tapi sebenarnya kan aku bisa terus menerus melihat kalian, jadi aneh kalau aku nangis sekarang 🍊: kamu ga bisa melakukannya tanpa aku kan? Kamu bakal kangen aku 🐶: 너 없이 안 된다~ (nyanyi lagu BTOB) 🍒: kemudian, setiap aku mengatakan ment seperti ini pasti akan tersebar luas, aku juga ingin berterima kasih kepada seluruh staff yang sekalipun hanya 1 kali bekerja dengan Seventeen. Kemudian untuk yang dulu pernah menyukai Seventeen, meskipun sekarang kalian tidak menyukai Seventeen lagi, kalau kalian melihat video ini, cinta dari kalian juga memberikan banyak semangat untuk kami. Terima kasih.

Clau🌻 | 𝘽𝙪𝙨𝙨𝙮

102,057 views • 4 days ago

aku buka ya 🥵
0:25

Sensitive content

aku buka ya 🥵

kimochiiiberlian

1,243,746 views • 12 days ago