Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Öva ramsor först, gör läxor sen!

290,021 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

Draken's profile picture
Draken1 year ago

Jadu, detta var nog fan inte en höjdare..

🟢HAMMARBY STOCKHOLM⚪️'s profile picture
🟢HAMMARBY STOCKHOLM⚪️1 year ago

Ja ni har ingen faaaantasi

Хаммарбі Хогалід's profile picture
Хаммарбі Хогалід1 year ago

Inte bara det att ni rakt av kopierar oss (som vanligt), den suger också. Jävlar va usel

Mr E's profile picture
Mr E1 year ago

Ha ha … vilken 100% Bajen kopia 😎 pinsamma Gnaget .. ha ha

leo's profile picture
leo1 year ago

Satan vad dålig

Grönvitahammarby's profile picture
Grönvitahammarby1 year ago

Hahahahahahahahaha Faaaantasti!! Jävlar va ni är pinsamma hahahahahahahahaha

Materialaren's profile picture
Materialaren1 year ago

Vilket jävla skräp😂

A125's profile picture
A1251 year ago

Ska försöka säga det här vänligt… det här är den absolut sämsta ramsan jag hört

Mathias's profile picture
Mathias1 year ago

Herregud! Allt jag hör är "När jag växte upp" och "Dig ska jag följa tills jag dör". För ni vill va som oss...

Juice's profile picture
Juice1 year ago

NOLL SKAM 😂🟢

Related Videos

sen beni bide ayakta gör, efsaneyim.
0:22

Sensitive content

sen beni bide ayakta gör, efsaneyim.

lika

26,881 views • 1 year ago