Loading video...
Video Failed to Load
Öva ramsor först, gör läxor sen!
10 Comments

Draken1 year ago
Jadu, detta var nog fan inte en höjdare..

🟢HAMMARBY STOCKHOLM⚪️1 year ago
Ja ni har ingen faaaantasi

Хаммарбі Хогалід1 year ago
Inte bara det att ni rakt av kopierar oss (som vanligt), den suger också. Jävlar va usel

Mr E1 year ago
Ha ha … vilken 100% Bajen kopia 😎 pinsamma Gnaget .. ha ha

leo1 year ago
Satan vad dålig

Grönvitahammarby1 year ago
Hahahahahahahahaha Faaaantasti!! Jävlar va ni är pinsamma hahahahahahahahaha

Materialaren1 year ago
Vilket jävla skräp😂

A1251 year ago
Ska försöka säga det här vänligt… det här är den absolut sämsta ramsan jag hört

Mathias1 year ago
Herregud! Allt jag hör är "När jag växte upp" och "Dig ska jag följa tills jag dör". För ni vill va som oss...

Juice1 year ago
NOLL SKAM 😂🟢
