Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Övertidsbaljan 💚 #Bajen
17,704 Aufrufe • vor 11 Monaten •via X (Twitter)
7 Kommentare

Petter Anderssonvor 11 Monaten
Riktigt starkt att få in ett mål efter 91 minuters spel på hemmaplan mot 10man.

janneman35vor 11 Monaten
Äckel.

N 59° 17'45'' E 18° 04' 55''vor 11 Monaten
Boudah spelar åter en avgörande roll.

Stormarevor 11 Monaten
Gnagarvinst...

Axel Bajenssonvor 11 Monaten
Otroligt lite hype kring bortamatchen mot Gais på söndag. Minns ni förra året? 7000 Bajare på plats som festade hela dagen. Sommarstugan finns kvar hela sommaren. Det kan vänta. Ta dig ner till baksidan och stötta laget på plats istället. Vår sektion är inte slutsåld!

Ultrishvor 11 Monaten
Kör vi helg i gbg #hatagais #ggg

Skanstullsmannenvor 11 Monaten
Humor att se gnagisarna bli tokiga på läktaren när Halmstads keeper gör en gnaget och sätter sig ner med kramp. Det var ni som uppfann skiten era jävlar. Ät!
