Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Övertidsbaljan 💚 #Bajen
17,704 просмотров • 11 месяцев назад •via X (Twitter)
Комментарии: 7

Petter Andersson11 месяцев назад
Riktigt starkt att få in ett mål efter 91 minuters spel på hemmaplan mot 10man.

janneman3511 месяцев назад
Äckel.

N 59° 17'45'' E 18° 04' 55''11 месяцев назад
Boudah spelar åter en avgörande roll.

Stormare11 месяцев назад
Gnagarvinst...

Axel Bajensson11 месяцев назад
Otroligt lite hype kring bortamatchen mot Gais på söndag. Minns ni förra året? 7000 Bajare på plats som festade hela dagen. Sommarstugan finns kvar hela sommaren. Det kan vänta. Ta dig ner till baksidan och stötta laget på plats istället. Vår sektion är inte slutsåld!

Ultrish11 месяцев назад
Kör vi helg i gbg #hatagais #ggg

Skanstullsmannen11 месяцев назад
Humor att se gnagisarna bli tokiga på läktaren när Halmstads keeper gör en gnaget och sätter sig ner med kramp. Det var ni som uppfann skiten era jävlar. Ät!
