Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Övertidsbaljan 💚 #Bajen
17,704 görüntüleme • 11 ay önce •via X (Twitter)
7 Yorum

Petter Andersson11 ay önce
Riktigt starkt att få in ett mål efter 91 minuters spel på hemmaplan mot 10man.

janneman3511 ay önce
Äckel.

N 59° 17'45'' E 18° 04' 55''11 ay önce
Boudah spelar åter en avgörande roll.

Stormare11 ay önce
Gnagarvinst...

Axel Bajensson11 ay önce
Otroligt lite hype kring bortamatchen mot Gais på söndag. Minns ni förra året? 7000 Bajare på plats som festade hela dagen. Sommarstugan finns kvar hela sommaren. Det kan vänta. Ta dig ner till baksidan och stötta laget på plats istället. Vår sektion är inte slutsåld!

Ultrish11 ay önce
Kör vi helg i gbg #hatagais #ggg

Skanstullsmannen11 ay önce
Humor att se gnagisarna bli tokiga på läktaren när Halmstads keeper gör en gnaget och sätter sig ner med kramp. Det var ni som uppfann skiten era jävlar. Ät!
