正在加载视频...
视频加载失败
Öyle güzel ki.
7 条评论

Ercan1 年前
En sevdiklerimden.. A Comme Amour, nefis bir Paul de Senneville bestesi 🌺💜

Leman Deniz1 年前
Ne çok filmde kullanılmıştı. Ben de çok severim Ercan’cım. 💜

Şahsınamünhasır1 年前
❤️🤲🏼🌺

Aylin1 年前
Hüzün verir hep bana ama MUHTEŞEM.

Jalebi1 年前
Müzik olmasa ne yapardık? Gerçekten çok güzel.🙏👍👏

MHTP KPSZ.1 年前
Ruhumuzun dinlemeye ihtiyacı var. Son yıllar beni çok yordu 😔

Kenan Karanfil1 年前
Teşekkürler hocam Çok sevdiğim birinin telefon zili yaptim bunu sık duymak icin❤🎶
