Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Öyle kolay olmuyor unutmak...
81,632 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Zaman alır ama imkansız değildir, sabretmek lazım. 🌿

Ama zamanla alışıyor insan, anılar sönükleşiyor...

Zaman alır ama kalpteki izler silinir elbet. 🌿

Zaman alır ama kalpte iz bırakır, unutmak da hatırlamak kadar zor. 🌿

Unutulmuyor,üstünü örtüyorsun birseylerle. Bi şarkı,bi koku,bi ses öyle ki geçtiğin bir sokak,oturduğun kaldirim taşı,altında beklediğin ağaç hersey biran da günyüzüne çıkıp yerlebir edebiliyor seni. Unuttum diyen sevmemiştir

@Ononpaylasim Unutmak hasta kafaların işi sadece aşağılara iktiriyoruz her ne varsa..

Zaman erir kelep kelep Meyve dalda kalmıyor hep Unutturur birçok sebep Unutursun Mihriban'ım Süt emerdin gündüz gece Unuttun ya, büyüyünce Ha işte tıpkı öylece Unutursun Mihriban'ım

Hayatındaki hiçbir şeyi kasıtlı unutamazsın.Unutulanları beyin otomatik olarak silmiştir.Gereksizdir onlar.Müdahale edemezsin oraya.Unutma zaten yaa.Yaşadıkların acı,kötü hatta utanç verici de olabilir.Ama hepsi deneyimdir,hazinendir.Unuttum demen unutmadım demendir aslında.

Zaman alıyor ama imkansız değil, sabırla... 🌿

Unutmak zaman ister, sabırla beklemek gerek...
