Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Oynayanlar yoruma gelsin :)
10 Kommentare

Buna yatırdığımız parayla hisse alsaydık sağlam bı şirketten şimdi kendime Ada almıştım ahh ulan gençlik 😅

Sende mi:)

Arkadaş acemi. Kolu geri çekip yavaş şekilde fuel üzerinden geçerken hem yakıt alıp hem patlatarak puan almak mümkündü😉 🤣

Unutmak mümkün mü üstadım...

Körfez diyorlardı bu oyunun adına. Hilesi vardı oyun bitince joystick i aşağıya doğru çekince start için jeton gerekmiyordu:)))

Sırf şu oyun için neler harcadım ama. Gezici çingene lunaparkları olurdu. 3-4ay kalır giderlerdi. 80'li yıllarda orada oynardım. Hatta 25 kuruşlar bile aşırdım annemin çantasından yakaladı tabii.

Oynamak isteyenleri buraya alalım :)

ileri seviyede hareketleniyordu helikopterler yollar daralıyor (ben de hala var ve çalışıyor joistikler biraz sıkıntı ama idare ediyor)

River raid:)

Atari salonların da az oynamadık bizim jenerasyon 70 li yıllar galiba ihtiyarladık mı ne🤔
Ähnliche Videos
Sensitive content
Geleneksel Kürt Çöreğimiz. Kürtçe ismini bilenler yoruma gelsin 😁
Aynştayn Hoca Efendi..
39,670 Aufrufe • vor 1 Jahr
Fifa oynayanlar için amme hizmetidir kaydedin lazım olur.
Kanyon Sosyal
1,818,884 Aufrufe • vor 1 Jahr
