Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Özgür Özel'den Almanca'ya işkence 🤣 "Keiner oder alle. Alles oder nichts. Keiner oder alle. Alles oder nichts. Ya hep beraber, ya hiçbirimiz. Ya hep beraber, ya hiçbirimiz." #deprem Meteorolojik Uyarı Cemal Enginyurt Kiptaş Sörloth Şarlatan DEM Parti #mügeanlı #GFKvGS
52,382 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Sevinc🇹🇷vor 1 Jahr
Bu Chp tayfasında hep aşağılık kompleksi var

öz.Lmvor 1 Jahr
Var bunlarda bir Alman sevicilik...

Mert Karavor 1 Jahr
Ekrem´in ingilizcesi varsa, benim de Almancam var demis 🤣

Muttalipvor 1 Jahr
Birinin İngilizcesine benziyor

salimvor 1 Jahr
Hampelmann😂

nayit⚫vor 1 Jahr
Yahu atasözleri bile başkasindan hiçmi yerli olamiyorlar anlamadim gitti😀

Aydın Özaydınvor 1 Jahr
DAYI KEŞKE HİÇ KONUŞMAYAYDINNNN.. O DA SENDEN EKSİK OLAYDI.....

maskaradamusvor 1 Jahr
Meclis Kürsüsünde Almanca konuşan muhalefet mi olur sizin de canınız cehenneme

Osmanogluakincivor 1 Jahr
Gereksiz bir tip.

MaCaRvor 1 Jahr
Hitler konuşuyor sandım 😀😀
