Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Özlediğimiz Sago...
9 Kommentare

Düşersem yanarım dedi maalesef düştü. Rabbim hidayet nasip eylesin.

Akibetinden endişe etmeyenin akibetinden endise edilir. Herkes kendi akibetinden endişe etmeli. Finish çizgisine kimin nasıl varacağını bilemeyiz.

bir insan şu aşamadan nasıl dönebilir inanılmaz gerçekten.

"Dinimi korumak istiyorum" demek yerine "Dinin beni korumasını istiyorum" demeliydi. Allah Hidayet versin.

vallahi bu sago’yu özledik.. @Sagopakajmerrap

@asrintokk Ne biçim kaf kef diyordu ya vay gidi eski günler vay 🚬

Herkesin içini bilmiyoruz fakat bana öyle geliyor ki münafıkların çoğunlukta olduğu bir ülke varsa o Türkiyedir. Bizden görünüp bizden olmayan o kadar müslüman görünümlü varki. Artık bazıları o maskeye bile ihtiyaç duymuyor. Çünkü, onların gözünde Müslümanlar yenilmiştir.

Bu adamın niye ayağı kaydı ya, rabbim Hidayet versin

ahh be
Ähnliche Videos
Sensitive content
Sol şerit.. sago.. a7..
Arıcı
39,021 Aufrufe • vor 3 Monaten
Sensitive content
Bayram özel.. 3dk sago 🙏🏻
Arıcı
36,812 Aufrufe • vor 1 Jahr
