Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Özledim desem yeridir...
46,814 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

Bu gece kaç kere dinlediğimi bilmiyorum. Youtube'da şiirsiz orijinal hali de kesmiyor. Sahura kadar yolu var...

@Dnyadan80899232 düşünsene asrın en çok ağlayanının soyadı Gülen. Anlamadan,anlatamadan yanımızdan geçip gidiyor.

Onun değerini ne ilahiyatçılar,ne milliyetçiler ne de tarikat şıhları takdir edebildi. Sekülerler için yobaz muhafazakarlar içinde çok light biriydi Bir Toktamış Ateş,Bülent Ecevit,Cem Karaca,Aydın Bolak Üzeyir Garih Mustafa Koç ve niceleri içinse... Hem Hoca hem efendi idi.

@talhakul66 Bir kaç hafta önce kısa bir videosuna rastladım Hocaefendi’nin ağlayarak dua ediyordu. Bu cemaatin çok büyüdüğünü ben görmeyim ihlâsıma karışmasın diye, ben de ona kızdım hocam neden böyle dua ediyorsun diye 🥰 geçen üstadında böyle dua ettiğimi duydum. Bahar gelecek 🥰

Allah ona uzun ömür versin inşallah. Bahar gelecek elbet 😊

Geçmiş gidiyor baharlar beklerken. heygidi..

Yeridir..

Ah kalbim ah yüreğim nasıl sızladı teşekkür ederim 🥹🤲

🌸🌸🌸
Benzer Videolar
Sensitive content
çok özledim dön desem
İlayda
19,816 görüntüleme • 1 yıl önce
