Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Özlemin bitmesine çok az kaldı😍
144,472 Aufrufe • vor 3 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

ofkvor 3 Jahren
1.11'de Serhan Acar "Bahreyn'den,sezonun ilk yarisindan herkese merhaba." girisini yapti bile.

Ozanvor 3 Jahren
Geliyoruz!

Tifosi ama Dertli Olanındanvor 3 Jahren
Telefon zil sesi bu olmayanla arayı acarim

Zeynep Türkanvor 3 Jahren
Tüyler diken diken 🫡

selininivor 3 Jahren
Aşkım düğün giriş parçamız 🥳 @omrfrkbs

Fth¹⁹⁰⁵vor 3 Jahren
Nasıl bi eser çıkmışsa her dinlediğimde gaza geliyorum. Mükemmel tek kelime ile.

Serkan PELİNvor 3 Jahren
Şampiyonlar ligi. Euroleague ve FORMULA1 Marşları Muhteşem. Hepsi harıka. Ama en özeli Formula1 olduğu kesindir Sonuna kadar keyifle dinledin izledim.

Re7ovor 3 Jahren
1:11'den sonrası lazım bize.

Ufuk 🇹🇷vor 3 Jahren
Redbull dominasyonlu :(

Salih Pador ⚫️⚪️🦅vor 3 Jahren
Kaküllü kemancının en büyük hayranıyım şu andan itibaren

