Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Özlemin bitmesine çok az kaldı😍

144,472 Aufrufe • vor 3 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von ofk
ofkvor 3 Jahren

1.11'de Serhan Acar "Bahreyn'den,sezonun ilk yarisindan herkese merhaba." girisini yapti bile.

Profilbild von Ozan
Ozanvor 3 Jahren

Geliyoruz!

Profilbild von Tifosi ama Dertli Olanından
Tifosi ama Dertli Olanındanvor 3 Jahren

Telefon zil sesi bu olmayanla arayı acarim

Profilbild von Zeynep Türkan
Zeynep Türkanvor 3 Jahren

Tüyler diken diken 🫡

Profilbild von selinini
selininivor 3 Jahren

Aşkım düğün giriş parçamız 🥳 @omrfrkbs

Profilbild von Fth¹⁹⁰⁵
Fth¹⁹⁰⁵vor 3 Jahren

Nasıl bi eser çıkmışsa her dinlediğimde gaza geliyorum. Mükemmel tek kelime ile.

Profilbild von Serkan PELİN
Serkan PELİNvor 3 Jahren

Şampiyonlar ligi. Euroleague ve FORMULA1 Marşları Muhteşem. Hepsi harıka. Ama en özeli Formula1 olduğu kesindir Sonuna kadar keyifle dinledin izledim.

Profilbild von Re7o
Re7ovor 3 Jahren

1:11'den sonrası lazım bize.

Profilbild von Ufuk 🇹🇷
Ufuk 🇹🇷vor 3 Jahren

Redbull dominasyonlu :(

Profilbild von Salih Pador ⚫️⚪️🦅
Salih Pador ⚫️⚪️🦅vor 3 Jahren

Kaküllü kemancının en büyük hayranıyım şu andan itibaren

Ähnliche Videos